Campagnelijn, fotografie en copy Howden Keukens

Unieke propositie en heldere campagnelijn
Met meer dan 600 vestigingen is Howden Keukens een enorm succes in de UK. Nu wil Howden ook het veroveren met haar unieke propositie voor vakmensen en aannemers, want Howden is een groothandel die altijd alle keukens op voorraad heeft. En dankzij vertrouwelijke handelsprijzen kan de vakman of aannemer zelf de prijs voor zijn klant bepalen. Om deze sterke usp’s goed te communiceren heb ik de propositie in diverse formaten uitgeschreven, alle vaste onderdelen gedefinieerd en een campagnelijn ontwikkeld. Feitelijk een goed fundament, dat zorgt dat de communicatie helder en consistent. En dat de onderscheidende propositie duidelijk neerzet.
Concept, copy en fotografie voor 2-wekelijkse acties
Om alle aannemers en vakmensen naar het depot in Amsterdam-Duivendrecht te trekken, heb ik vervolgens samen met Jubels de eerste promotionele uitingen bedacht en gemaakt. Direct mail in de vorm van A4 ansichtkaarten, waarvoor ik ook de copy en de fotografie heb verzorgd. Elke twee weken ontvangt de doelgroep in groot Amsterdam vanaf nu aanbiedingen op deze manier, in een vast en herkenbaar stramien. De depot manager spreekt de vakmensen en aannemers persoonlijk aan, nodigt ze uit en biedt ze premiums aan die handig zijn in hun dagelijkse praktijk. Wie weet kunnen we dit volgend jaar nog verder uitbreiden als Howden Keukens besluit nog 10 vestigingen in Nederland te openen.
Wilt u meer afbeeldingen zien? E-mail naar harm@burowolda.nl